Gratis bezorging vanaf €49,95!
Vraag gratis stofsamples aan!

Verzenden & bezorgen

In het kort Fauteuilonline levert aan klanten in Nederland en België. Er zijn 2 bezorgopties.

  • Gratis verzending met track & trace
    Je bestelling wordt gratis verzonden met track & trace en de levertijd verschilt per product.
  • Fauteuilonline Premium Bezorgservice
    Voor slechts € 299 wordt je bestelling bezorgd, geplaatst en gemonteerd op een datum en tijdstip naar keuze.

Gratis verzending met track & trace

Gratis verzending
Bij Fauteuilonline betaal je geen verzendkosten.

Annulatie van een order

Helaas is het door het automatisch proces niet mogelijk een zending te annuleren, annulatie is enkel mogelijk indien het product de fabrikant nog niet heeft verlaten, wil je toch je order annuleren, kan dit enkel 1 uur na het plaatsen van je bestelling. 

Levertijden zijn steeds indicatief, dit kan soms uitlopen, hiervoor zijn we niet aansprakelijk en kunnen wij ook niet voor in fout gesteld worden, we zoeken steeds naar een gepaste oplossing voor iedereen. 

Wil je toch je order annuleren nadat het automatisch proces reeds gestart is (en je order de fabrikant verlaten heeft?) Dan verwijzen we graag door naar onze retourbeleid, een order annuleren die reeds onderweg is, is niet mogelijk. Je dient zelf de order af te wachten en de zending retour te sturen.
Voor meer informatie omtrent het retourneren van een order die je graag wilt annuleren verwijzen we je graag door naar onderstaande link.

Retourbeleid: https://fauteuilonline.nl/pages/retourneren 

Levertijd
Doordat een deel van onze producten op maat wordt geproduceerd en een deel van onze producten uit voorraad wordt geleverd, varieert de levertijd sterk. Op alle productpagina's is daarom een indicatie van de levertijd opgenomen. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een track & trace code wanneer je bestelling is verzonden. Doordat wij afhankelijk zijn van de levertijd vanuit onze leveranciers, is het helaas niet mogelijk om vóór een bestelling een exacte bezorgdatum te geven.

Mochten wij de levertijd opgenomen op de productpagina's om wat voor reden dan ook overschrijden, dan brengen wij je hier natuurlijk zo snel mogelijk van op de hoogte. Levertijden kunnen uitlopen door omstandigheden, dat is niet de gewoonte maar het kan altijd.

Producten met verschillende levertijden
Indien je een bestelling plaatst van producten met verschillende levertijden, zullen deze producten apart worden geleverd. Voor deze aparte leveringen worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Bezorgdienst
Onze producten worden geleverd door reguliere bezorgdiensten, zoals PostNL en DHL, of door een gespecialiseerde transporteur. Over het algemeen zal de levering tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering bij standaardlevering niet garanderen.

Waddeneilanden
Op dit moment is het helaas niet mogelijk een fauteuil te laten bezorgen op de Waddeneilanden met onze gratis verzending. Woon je op de Waddeneilanden en kan je onze fauteuils niet weerstaan? Onze Premium Bezorgservice levert wel op de Waddeneilanden. Voor meer informatie, neem contact met ons op.

Fauteuilonline Premium Bezorgservice

Veel service voor weinig
Bij onze Premium Bezorgservice betaal je slechts € 299 voor de bezorging, plaatsing en montage op een datum en tijdstip naar keuze.

Voordelen
Onze Premium Bezorgservice heeft de volgende voordelen.

✔️ Je kan kiezen uit bezorging op doordeweekse dagen of in het weekend (ook op zondag) en op ieder uur van de dag (dus ook 's nachts).
✔️ Je bestelling wordt bezorgd door onze eigen ervaren bezorgers.
✔️ Bezorging op een bovenverdieping is mogelijk (een kleine meerprijs kan van toepassing zijn).
✔️ Onze bezorgers plaatsen je nieuwe meubels op de gewenste plaats en verzorgen de eventuele montage.
✔️ Het verpakkingsafval nemen we mee retour, waarna dit wordt afgegeven bij een recyclepunt.
✔️ Gemakkelijk aan te vragen via de mail of per telefoon.

Levertijd
Doordat een deel van onze producten op maat wordt geproduceerd en een deel van onze producten uit voorraad wordt geleverd, varieert de levertijd sterk. Op alle productpagina's is daarom een indicatie van de levertijd opgenomen. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, je hebt aangegeven gebruik te willen maken van de Premium Bezorgservice en wij de fauteuil hebben ontvangen in ons magazijn, nemen wij telefonisch contact met je op.

We bespreken aan de telefoon of je adres toegankelijk is voor ons transport, op welke verdieping je bestelling bezorgd dient te worden en de gewenste datum en tijdstip van de levering.

Op basis van dit gesprek stellen we een factuur op met de geraamde bezorgkosten, welke vóór de levering voldaan moet worden. Heb je de factuur nog niet betaald op de dag van levering, dan kunnen wij je bestelling helaas nog niet leveren en kan je een nieuwe afspraak inplannen.

Mochten wij de levertijd opgenomen op de productpagina's om wat voor reden dan ook overschrijden, dan brengen wij je hier natuurlijk zo snel mogelijk van op de hoogte.

Bezorgdienst
De Fauteuilonline Premium Bezorgservice wordt uitgevoerd door onze eigen ervaren bezorgers of door een van onze gecertificeerde partners.

Waddeneilanden
Onze Premium Bezorgservice levert ook op de Waddeneilanden. Wij zijn in dat geval wel genoodzaakt een kleine meerprijs in rekening te brengen voor het transport van het vaste land naar het gewenste eiland. 
Voor meer informatie, neem contact met ons op.

Je winkelwagen (0)

Je winkelwagen is leeg.